Vyhledat



Přihlášení




Poptávka

Nenašli jste produkt, který jste hledali? Zašlete nám poptávku. Klikněte zde.

V nejkratší možné době Vám zašleme cenovou nabídku.

Reklamace

V případě, že pro zboží neexistuje autorizovaný servis nebo chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit dvěma možnými způsoby:

Reklamaci můžete osobně předat v naší prodejně.
V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.

 

Reklamační oddělení I.P.CONNECT
Matějova 129
408 01 Rumburk

Společně se zbožím doložte doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný Reklamační list.

Jak postupovat když:


Je zboží poškozené:

  • Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
  • Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
  • Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište podrobnosti na info@connect-ip.cz kde vám poradíme jak dále postupovat.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Lhůta pro vyřízení reklamace:

Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající a kupující nedohodne na delší lhůtě. O vyřízení reklamace bude prodávající spotřebitele ( kupujícího) neprodleně informovat.

Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme na naší prodejně.
Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.

Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu Vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,
  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  • na info@connect-ip.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.
Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

Neopravitelná závada:

Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat.

Je dobré vědět:

Důležitý dokument ke stažení:

Reklamační list

 

Kategorie



Doplňkové informace


Šroub a matka Spolehlivá firma


Potřebujete poradit?

Jsme tu pro Vás

Matějova 129/2
40801 Rumburk
Česká republika

+420 412 331 108
info@connect-ip.cz

Provozní doba:

Rýchly kontakt

Po-Pá: 7:00 - 17:00

So: 8:00 - 12:00


Iveta Vořechovská

- Jednatelka

- Evidence objednávek

- Reklamace dodávek

- Fakturace


Tel: +420 604 203 852


Michal Vořechovský, BBA

- Obchodní manažer

- Dotazy k produktům

- Skladová dostupnost

- Cenové nabídky


Tel: +420 603 279 210


Petr Korba

- Specialista prodeje

- Dotazy k produktům

- Skladová dostupnost


Tel: +420 603 544 500


Zobrazené produkty v katalogu:

10 316 položek

2 505 350 ks skladem

Používáním tohoto webu souhlasíte, že využívá cookies.
V pořádku
Další informace