Vyhledat



Přihlášení




Aktuality

Prodejna je otevřena. Přes eshop provoz neomezen.

Věříme, že tuto těžkou dobu s COVID-19 co nejdříve všichni překonáme. Přejeme Vám a Vašim rodinám pevné zdraví.


Poptávka

Nenašli jste produkt, který jste hledali? Zašlete nám poptávku. Klikněte zde.

V nejkratší možné době Vám zašleme cenovou nabídku.

Reklamační řád

1. Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů:

Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., zákona o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).

Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně kupující (spotřebitel) a na druhé straně prodávající (dodavatel).

Prodávající (dodavatel) je společnost I.P.CONNECT, s.r.o., se sídlem Matějova 129/2, 408 01 Rumburk, IČ: 25495798, DIČ: CZ25495798. Firma je zapsaná v OR u KS Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 21000. I.P.CONNECT, s.r.o. je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu (spotřebiteli) výrobky nebo poskytuje služby.

Zákazníkem našeho internetového obchodu (eshopu) je kupující (spotřebitel). Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti a kupující spotřebitel. Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Záruční doba činí 24 měsíců s výjimkami stanovenými zákonem. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční doba.

 

2. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním:

Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje (fakturu), které musí obsahovat údaje jako záruční list.

Záruční list musí obsahovat:

  • jméno a příjmení,
  • název nebo obchodní firmu prodávajícího,
  • IČ,
  • sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu.

Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.

Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených zákonem. Odstoupení je vůči prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací kupující plnění, které mu poskytl prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.

 

3. Spotřebitel při uplatnění záruky v rámci odstranitelné vady, má právo:

- na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný,

- na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy,

- na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy v případě vad vyskytujících se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží.

 

4. Spotřebitel při uplatnění záruky v rámci neodstranitelné vady, má právo:

- na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy v případě vady bránící řádnému užívání zboží.

- na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy v případě jiných neodstranitelných vad a zároveň, pokud nepožaduje-li výměnu věci.

 

5. Vyřízení reklamace:

V případě, že kupující využije svého práva vyžadovat odstranění vad zboží opravou a v záručním listu je pro účely záručních oprav zboží určený podnikatel odlišný od prodávajícího, jehož sídlo či místo podnikání je ve stejném místě jako v případě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na záruční opravu u podnikatele uvedeného v záručním listu. Tyto informace lze případně nalézt v dokladu, který nahrazuje záruční list.

Kupující je oprávněn vyžadovat záruční opravu v autorizovaných servisních střediscích, jejichž seznam je přiložen k dokumentaci ke zboží, případně jej sdělí prodávající na dotaz kupujícího.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jakoby se jednalo o neodstranitelnou vadu.

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.

Servisní středisko po řádném vyřízení reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.

Při jakékoliv návštěvě servisního technika u kupujícího je třeba, aby byl vyhotoven protokol o zjištěných závadách a formě jejich odstranění. Bez takovéhoto protokolu není návštěva servisního technika brána v potaz.

V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena kupujícímu převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti na pokladně v sídle společnosti nebo na některé z provozoven.

 

6. Závěrečná ustanovení:

I.P.CONNECT, s.r.o. vydá kupujícímu písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.

Po vyřízení reklamace I.P.CONNECT  upozorní o ukončení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem. Pokud bylo zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení automaticky zasláno na adresu kupujícího.

Po vyřízení uznané reklamace opravou nebo výměnou se prodlužuje záruka zařízení o dobu trvání reklamace. Doba trvání reklamace se počítá od dne následujícího po jejím uplatnění do dne, kdy byl kupující o vyřízení informován.

Kupující je povinen reklamaci převzít bez zbytečného odkladu do 30 dnů od ode dne kdy byl o jejím vyřízení informován, tato lhůta nemůže uplynout dříve než 60 dnů od podání reklamace.

V případě, že reklamace není převzata kupujícím nejpozději posledním dnem lhůty, bude prodávajícím účtováno po jejím marném uplynutí skladné za uložení zboží ve výši 20,- Kč včetně DPH za každý den prodlení.

Pokud si kupující nevyzvedne zboží z vyřízené reklamace do 6 měsíců ode dne, kdy byl o vyřízení informován, vyhrazuje si I.P.CONNECT právo zboží prodat a výtěžek použít na úhradu skladného.

 

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 19.11.2019. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

 

Kategorie




Doplňkové informace


Potřebujete poradit?

Jsme tu pro Vás Spolehlivá firma

Matějova 129/2
40801 Rumburk
Česká republika

+420 412 331 108
info@connect-ip.cz

Provozní doba:

Rýchly kontakt

Po-Pá: 7:00 - 17:00

So: 8:00 - 12:00


Iveta Vořechovská

- Jednatelka

- Evidence objednávek

- Reklamace dodávek

- Fakturace


Tel: +420 604 203 852


Michal Vořechovský, BBA

- Obchodní manažer

- Dotazy k produktům

- Skladová dostupnost

- Individuální cenové nabídky


Tel: +420 603 279 210


Petr Korba

- Specialista prodeje

- Skladová dostupnost



Tel: +420 603 544 500


Zobrazené produkty v katalogu:

14 412 položek

2 599 004 ks skladem

Používáním tohoto webu souhlasíte, že využívá cookies.
V pořádku
Další informace